VŠEOBECNÉ SMLUVNÍ PODMÍNKY
pro poskytování dopravně-informačních a souvisejících služeb společnosti TELEASIST a.s. Platí pro klienty služby 12900/operátorů Vodafone/T-Mobile.
I. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1 Společnost TELEASIST a.s., se sídlem Nádražní 140, 702 00 Ostrava, vedená u Krajského soudu v Ostravě spis. zn. B 2901 (dále jen „TA”), poskytuje za níže uvedených podmínek Klientům mobilní služby, produkty a internetové stránky www.12900.cz (dále jen „Servis”).
1.2 Vztah TA s Klienty shora uvedeného Servisu se řídí těmito Všeobecnými smluvními podmínkami (dále Podmínky”),
1.3 Tyto Podmínky se aplikují rovněž na vztahy mezi Klienty a Jinými společnostmi skupiny TA případně poskytujícími Servis (dále jen „Propojené osoby”) ,pokud smluvní podmínky nestanoví jinak.
II. POJMY
2.1 TA. TELEASIST a.s., se sídlem Ostrava, Nádražní 140, PSČ 702 00, spis. zn. B 2901 vedená u Krajského soudu v Ostravě
2.2 Systém. Představuje systémy provozované na straně TA.
2.3 Klient. Klientem je každá strana, která v souladu s těmito Podmínkami přistoupila ke službě 12900 nebo provedla registraci a ve Využívání Servisu pokračuje.
2.4.Partner. Je subjekt poskytující TA, nebo prostřednictvím systému přímo Klientovi dlouhodobé služby nebo Content.
2.4 Jiné strana. Jiné stranou je jakýkoli subjekt odlišný od TA, Klienta a Partnerů.
2.5 Servis. Servisem se rozumí mobilní služby a produkty provázané na internetové stránky TA umístěné na doménách TA, pokud nejsou upraveny samostatnými podmínkami. Servis je přístupný zejména na webových systémech www.12900.cz, www.globalassistance.cz, www.eago.cz, www.teleasist.cz .
2.6 Využívání Servisu. Využíváním Servisu (dále i „Využívání“) se rozumí veškeré Klientské činnosti prováděné na systému.
2.7 Content. Content představuje souhrn obsahu TA, Klienta a Jiných osob.
2.7.1 Content TA. Contentem TA se rozumí zejména veškeré informace a díla (vč. děl autorských) předkládané TA jako součást Servisu, která vytvářejí jeho formu a náplň (Content).
2.7.2 Content Klienta. Contentem Klienta se rozumí zejména veškeré informace související s registrací Klienta, nebo obsah, na jehž tvorbě se klient podílí, nebo jej přímo vytváří.
2.7.3 Content Jiných Osob. Contentem Jiných osob se rozumí zejména veškeré materiály,obchodní sdělení, informace a díla (vč. děl autorských) Jiných Osob sdělované, či zobrazované v rámci Servisu.
2.8 Klientský účet. Klientský účet vzniká registrací a obsahuje parametry Využívání Servisu (např. jméno Klienta, e-mailovou adresu, telefonní číslo, nastavení Servisu apod.).
III. REGISTRACE KLIENTA
3.1 Registrace. Pro Využívání Servisu je žádoucí provedení registrace. I v případě, že Využívání nějaké Služby nevyžaduje registraci, řídí se těmito Podmínkami. Klient je i v takovém případě povinen se s nimi seznámit a souhlasí s nimi zahájením Využívání. Pokud Klient s těmito Podmínkami nesouhlasí, je povinen zdržet se Využívání Servisu.
3.2 Registrační formulář. Registrace se provádí vyplněním a potvrzením registračního formuláře. Registrační formulář je oprávněna vyplnit a potvrdit pouze strana starší 18 let plně způsobilá k právním úkonům nebo strana mladší 18 let za přítomnosti a souhlasu svého zákonného zástupce.
3.3 Registrace. Se provádí na webové stránce příslušné k dané službě. Zaregistrovat se může i návštěvník , který související stránky ani Servis nehodlá prozatím využívat.
3.4 Registrační údaje. Při registraci je Klient povinen uvést správné a úplné povinné údaje (dále „Povinné údaje”). Bez správného vyplnění Povinných údajů není možné dokončit registraci a užívat Servis. Jiné údaje poskytuje Klient dobrovolně. Poskytnuté údaje může Klient následně doplnit, či upravit.
3.5 Souhlas s Podmínkami. Před dokončením registrace je Klient povinen seznámit se těmito Všeobecnými smluvními podmínkami. Udělení souhlasu je nezbytným předpokladem pro dokončení registrace. Klient vyjadřuje souhlas označením políčka „Souhlasím s Podmínkami”, v registračním formuláři.
3.6 Vznik smluvního vztahu. Okamžikem dokončení registrace je založen smluvní vztah mezi Klientem a TA, který se řídí těmito Podmínkami. Pro vyloučení pochybností strany prohlašují, že provedením registrace Klient vyslovuje souhlas s těmito Všeobecnými smluvními podmínkami, výslovně akceptuje veškerá jejich ustanovení a zavazuje se dodržovat pravidla v nich stanovená. Tímto ujednáním není dotčena skutečnost vzniku smluvního vztahu faktickým zahájením Využívání Servisu bez předchozí registrace.
3.7 Klientský účet. Dokončením registrace je Klientovi založen Klientský účet.
3.8 Rozšíření údajů. TA je oprávněn kdykoli v budoucnu v souvislosti s poskytováním Servisu změnit rozsah Povinných údajů a vyžadovat sdělení jiných údajů o Klientovi. Bez poskytnutí takových jiných Povinných údajů nemohou být služby užívány. V takovém případě je TA oprávněn Klientovi zrušit Klientský účet a/nebo neumožnit přístup k jednotlivým službám, jejichž Využívání je podmíněno sdělením těchto Jiných údajů.
3.9 Zrušení registrace a ukončení smluvního vztahu. Klient je oprávněn kdykoliv zrušit svou registraci a to prostřednictvím příslušné žádosti uplatněné u TA elektronickou formou na http://www.12900.cz/feedback/ . TA do tří dnů po doručení žádosti potvrdí Klientovi zrušení jeho registrace prostřednictvím e-mailu. Podmínkou zrušení smluvního vztahu je pak nepokračování v Využívání Servisu Klientem.
IV. PRÁVA A POVINNOSTI
4.1 Prohlášení Klienta. Klient prohlašuje, že
a) je plně způsobilý k právním úkonům,
b) jeho způsobilost k právním úkonům nebyla omezena v rozsahu znemožňujícím mu vyslovení souhlasu s těmito Podmínkami a Využívání Servisu,
c) údaje, které při registraci poskytl, jsou pravdivé, úplné, přesné a správné,
d)Využíváním Servisu Klientem nedojde k porušení právních předpisů vydaných jinými státy, než je Česká republika,
e) si je vědom skutečnosti, že v důsledku pozastavení či změny poskytování Servisu může dočasně či trvale ztratit přístup ke službám.
f) se před zahájením Využívání Servisu důkladně seznámil s těmito Podmínkami, zcela jim rozumí a souhlasí s nimi,
4.2 Závazky Klienta. Klient se, mimo jiná ustanovení Podmínek, zavazuje, že:
a) neprovede registraci, pokud by jejím provedením došlo k porušení právních předpisů jiných států, než je Česká republika,
b) nebude používat Servis, pokud by jeho použitím došlo k porušení právních předpisů jiných států, než je Česká republika,
c) pokud je mu méně než 18 let, nebude používat Servis, u nějž je podmínkou pro Využívání minimální věk 18 let,
d) používat Servis pouze k určenému účelu,
e) pro přístup ke Servisu nebude využívat jiné, než určené rozhraní,
f) zajistí důvěrnost veškerých identifikačních údajů a hesel nezbytných pro své přihlášení a pro přístup ke Servisu,
g) pokud zjistí zneužití svých identifikačních údajů a hesel, okamžitě to sdělí TA,
h) nebude se v souvislosti s Využíváním Servisu dopouštět žádného protiprávního či neetického jednání,
i) nebude činit nic, co by narušovalo nebo poškozovalo Servis (nebo napojené sítě a servery),
4.3 Obecná oprávnění TA. TA je, mimo jiná ustanovení těchto Podmínek, oprávněn:
a) kdykoli a bez nutnosti o tomto předem uvědomit Klienta zastavit nebo omezit poskytování Servisu či jakkoli změnit způsob poskytování Servisu, a to vůči všem Klientům nebo pouze vůči některým Klientům, bez nutnosti o tom předem informovat, a to včetně smazání, odstranění nebo znepřístupnění Contentu Klienta,
b) kdykoli a bez nutnosti o tom předem uvědomit Klienta ukončit poskytování jakékoli služby, a to vůči všem Klientům nebo pouze vůči některým Klientům,
c) kdykoli a bez nutnosti o tom předem uvědomit Klienta zrušit či zablokovat Klientský účet (včetně e-mailové schránky apod.).
4.4 Poskytování Servisu. TA poskytuje Klientům Servis za níže uvedených podmínek:
4.4.1. Omezení Klienta. Kromě případů výslovně uvedených v těchto Podmínkách nesmí Klient pozměnit či upravovat, kopírovat ani jinak rozmnožovat, distribuovat, sdělovat veřejnosti, jinak rozšiřovat, předávat, pronajmout, půjčovat, zobrazovat, provádět, reprodukovat, publikovat, poskytovat podlicence, převádět nebo prodávat jakékoli informace, originál či rozmnoženiny Contentu,ani z nich vytvářet souborná, či odvozená díla.
Klient není oprávněn využívat Servis k jakýmkoli účelům odporujícím těmto Podmínkám nebo relevantním právním předpisům.
Klient nesmí Servis využívat způsobem, který by mohl snižovat hodnotu díla, nebo poškodit, znemožnit, přetížit nebo zhoršit funkci distribučních nástrojů provozovaných TA nebo Propojenými stranami, nebo rušit Využívání těchto nástrojů/systémů nebo Servisu Jinými stranami.
Klient nesmí jakýmkoli způsobem získávat ani se pokoušet získávat jakékoli rozmnoženiny díla (ani pro osobní potřebu), jakékoli materiály či informace týkající se Servisu, které nejsou nebo nebyly veřejně zpřístupněny TA.
4.5 Práva k ochranným známkám a duševnímu vlastnictví. Klient bere na vědomí, že na základě těchto Podmínek není oprávněn užívat obchodní firmu TA, jeho ochranné známky, loga, doménová jména ani žádná jiná označení a obchodní prvky.
4.6 Licence k Contentu Klienta. Pokud Klient v souvislosti s Využíváním Servisu předá nebo umožní čerpat TA informace, či jiný Content (dále jen „Předmět Licence TA”), výslovně,bezplatně a dobrovolně tím poskytuje TA výhradní licenci k níže uvedeným způsobům jeho užití. Předmětem Licence TA se rozumí informace nebo jiná data, která Klient odešle nebo jinak přenese prostřednictvím Servisu na určené rozhraní TA.
4.6.1 Klient vůči TA prohlašuje a zaručuje, že je oprávněn poskytnout licenci dle těchto Podmínek a že poskytnutím takové licence nedojde k porušení práv Jiných osob.
4.6.2 TA je oprávněn všemi způsoby v neomezeném rozsahu používat, pozměnit a upravovat, kopírovat, distribuovat, předávat a jiným způsobem Předmět Licence, sdělovat veřejnosti, či jinak je rozšiřovat, zobrazovat, provádět, reprodukovat, publikovat, či jinak je zveřejňovat, poskytovat tato oprávnění a udělovat podlicence Jiným osobám, a vytvářet z nich souborná, či odvozená díla.
4.6.3 TA není povinen Předmět Licence jakkoli užívat.
4.6.4 Klient se zavazuje dodržovat při předávání jakéhokoli Contentu Klienta TA povinnosti uvedené v čl. 4.8 těchto Podmínek.
4.6.5 Předávání jakéhokoli Contentu Klienta je dobrovolné a za poskytnutí licence nenáleží Klientovi úplata.
4.7 Cena Servisu
4.7.1 Registrace Klienta není zpoplatněna.
4.7.2. Cena Servisu je uvedena v ceníku, který je nedílnou součástí těchto Podmínek.
4.7.3.TA je oprávněn uvedené ceny měnit bez předchozího upozornění, je oprávněn poskytovat podle svých obchodních zájmů individuální nebo skupinové slevy a bonifikace.
4.7.4. Způsob plateb za Servis je upraven a popsán v ceníku, přičemž Klient souhlasem s Podmínkami vyslovuje i souhlas s uvedeným způsobem a jeho realizací.
4.8 Zásady chování Klienta.
4.8.1 Porušování právních předpisů. Klient nese odpovědnost za důsledky svých činů spojených s Využíváním Servisu a souhlasí s tím, že Servis nebude používat k žádným aktivitám, které jsou nebo by mohly být v rozporu s právními předpisy České republiky či jiných států, pravidly Využívání Servisu TA a jeho oprávněnými zájmy, jakož i obecně uznávanými zásadami Využívání Servisu v síti Internet.
4.8.2 Klient je povinen vždy respektovat práva TA, Propojených osob a Jiných osob, zejména při nakládání autorskými díly a jinými předměty práv duševního vlastnictví.
4.8.3 Klient zejména nesmí:
a) užívat kteroukoli Službu TA v rozporu s těmito Podmínkami,
b) komerčně užívat Servis,
c) získávat přihlašovací jména a/nebo hesla jiných Klientů nebo klientů služeb Jiných osob,
d) zneužívat, blokovat, modifikovat či jinak měnit jakoukoliv součást Servisu, nebo se i jen pokusit narušit jeho stabilitu, chod nebo data,
e) užívat svůj Klientský účet pro rozesílání nevyžádaných e-mailů (tzv. spamů, hoaxů atd.), virů nebo jiného nelegálního či obtěžujícího obsahu,
f) vyvolat dojem, že Klientem je jiná právnická nebo fyzická strana, než Klient,
g) porušovat práva TA nebo Jiných osob jiným způsobem než je uvedeno v předchozích bodech,
4.8.4 Klientovi se dále výslovně zakazuje předávat TA Content Klienta, který :
a) porušuje práva duševního vlastnictví (autorská práva, práva související s právem autorským, průmyslová práva apod.) jiných osob,
b) vede k nekalosoutěžnímu jednání, které je v rozporu s předpisy upravujícími soutěž v hospodářském styku nebo se zvyklostmi soutěže, přičemž mohou poškodit dobrou pověst nebo ohrozit chod nebo rozvoj podniku soutěžitele,
c) Obsahuje nepravdivou poplašnou zprávu,
j) je v jakémkoli jiném ohledu v rozporu s dobrými mravy.
4.8.5 Sankce. V případě, že Klient užívá kteroukoli Službu TA v rozporu s těmito Podmínkami, má TA právo kdykoli, bez předchozího upozornění a bez jakéhokoli nároku ze strany Klienta ukončit či omezit poskytování Servisu, smazat, odstranit nebo jinak znepřístupnit Content Klienta, nebo zrušit či zablokovat Klientský účet. Klient bere na vědomí a souhlasí s tím, že porušení zákazů uvedených v čl. 4.8 těchto podmínek může vést ke shora uvedeným následkům včetně zrušení Klientského účtu.
4.9 Neaktivní Klientský účet. V případě, že se Klient nepřihlásí k Využívání Servisu, nebo ke svému Klientskému účtu po dobu delší než 6 měsíců (dále jen „Neaktivní Klientský Účet”) je TA oprávněn zrušit takový účet.
V. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
5.1 Osobní údaje a citlivé údaje. V rámci poskytování Servisu nebudou používány žádné osobní údaje, ani s nimi nebude nijak nakládáno.
VI. OBCHODNÍ SDĚLENÍ A REKLAMA
6.1 Reklama. Klient bere na vědomí a vyslovuje souhlas s tím, že v rámci Servisu mohou být sdělovány nebo zobrazovány reklamní a/nebo propagační sdělení (dále jen „reklama”). Tato reklama se může týkat Servisu, i jiných informací nebo obchodních, či tematických oblastí.
6.1.1 Rozsah reklamy a způsob jejího zobrazení určuje TA a je oprávněn jej bez předchozího upozornění kdykoli změnit.
6.1.2 Reklama představuje Content Jiných osob, a TA za něj proto žádným způsobem nedopovídá. Pro vyloučení pochybností strany výslovně prohlašují, že TA neodpovídá za jakoukoli škodu vzniklou Klientovi, v důsledku existence, neúplnosti, nepřesnosti nebo neaktuálnosti reklamy nebo v důsledku vztahu Klienta se zadavatelem reklamy nebo prodejcem inzerovaného zboží nebo služby.
6.2 Obchodní sdělení. Klient tímto v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti), v platném znění, souhlasí s tím, že TA je oprávněn zasílat Klientovi na e-mailové adresy, případně telefonní přístroje a čísla, Klientem uvedené při registraci (nebo její změně), nebo telefonní přístroje a čísla používané při Využíváni Servisu bez registrace, obchodní sdělení, zejm. informace o novinkách Servisu a o produktech a službách nebo produktech Jiných osob.
6.3 Reklamní patičky. Klient tímto v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti rovněž souhlasí s tím, že TA je oprávněn zasílat Klientovi na e-mailové adresy, případně telefonní čísla, resp. telefonní přístroje Klientem uvedené při registraci (nebo její změně) obchodní sdělení ve formě reklamních patiček a reklamních sdělení, tj. krátkých sdělení připojovaných k příchozí elektronické zprávě (e-mailové zprávě, SMS, MMS zprávě, ap.).
VII. VYLOUČENÍ ODPOVĚDNOSTI
7.1 Vyloučení záruk. Servis poskytované TA jsou poskytovány „tak jak jsou”. TA neposkytuje Klientovi žádné záruky ohledně Servisu, Contentu TA a Contentu Jiných stran, zejména žádné záruky ohledně úplné správnosti, funkčnosti a dostupnosti Servisu. Zejména nezaručuje, že:
a) Servis bude dostupný nepřetržitě dvacet čtyři hodin denně, sedm dní v týdnu,
b) Servis bude plně funkční po celou dobu dostupnosti,
c) Servis bude poskytován bez chyb,
d) Content TA či Content Jiných Osob je přesný či správný a neporušuje žádná práva Jiných osob,
7.2 Odpovědnost za škodu. Klient prohlašuje, že bere na vědomí, že TA neposkytuje při poskytování Servisu žádné záruky, a že je proto poskytování Servisu spojeno s určitým rizikem a toto riziko akceptuje a zavazuje se učinit veškeré přiměřené kroky k tomu, aby v maximální možné míře vyloučil či omezil možnost vzniku újmy či jiných nepříznivých následků na svojí straně v souvislosti s Využíváním Servisu.
7.2.1 TA Klientovi neodpovídá za jakoukoli přímou či nepřímou újmu či škodu, která Klientovi vznikne v souvislosti s Využíváním Servisu, Contentu TA či Contentu Jiných osob. TA vůči Klientovi zejména neodpovídá za:
a) nefunkčnost, nedostupnost či špatnou dostupnost či funkčnost jakékoliv Servisu
b) nedoručení e-mailu či doručení poškozeného či neúplného e-mailu či podobné elektronické zprávy např. SMS,
c) neodeslání e-mailu či odeslání poškozeného či neúplného e-mailu či podobné elektronické zprávy např. SMS,
d) jakýkoliv následek poskytnutí nesprávných, nepřesných či neúplných údajů o Klientovi při registraci,
g) jakýkoliv následek porušení povinností ze strany Klienta ohledně ochrany přístupových údajů k Klientskému účtu,
h) jakýkoliv jiný následek Využívání Servisu,
TA i Klient prohlašují, že úmyslem smluvních stran je v maximální míře, dovolené kogentními ustanoveními právních předpisů, omezit odpovědnost TA vůči Klientovi.
7.3 Odpovědnost podle zvláštních předpisů. TA v souladu s ustanovením § 3, 4 a 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, v platném zněním, zásadně neodpovídá za Content Klienta.
7.4 Odškodnění. Klient se zavazuje odškodnit TA za veškerou újmu, která mu vznikne v důsledku jím zaviněného porušení ustanovení těchto Podmínek.
VIII. SOUHLAS S PODMÍNKAMI
8.1 Souhlas s Podmínkami. Každý z Klientů je povinen se před zahájením Využívání Servisu seznámit s těmito Podmínkami a vyjádřit s nimi svůj souhlas. Souhlas lze vyjádřit buď přímo kliknutím na tlačítko vyjadřující souhlas se zněním těchto Podmínek nebo fakticky tím, že Klient začne používat Servis. Pokud Klient s těmito Podmínkami nesouhlasí, je povinen zdržet se Využívání Servisu.
8.2 Změny a účinnost změn Podmínek
8.2.1 Změny podmínek. TA je oprávněn kdykoli jednostranně změnit obsah těchto Podmínek.Na tuto skutečnost je TA povinen Klienta neprodleně upozornit.
8.2.2 Účinnost změn Podmínek. Jakékoliv změny Podmínek nabývají účinnosti dnem určeným TA, avšak ve vztahu ke každému Klientovi pouze v případě, že Klient s takovou změnou projeví souhlas. Za projevení souhlasu ze strany Klienta se považuje buď kliknutí na příslušné tlačítko vyjadřující souhlas se změnou Podmínek nebo pokračování ve Využívání Servisu ze strany Klienta i po datu určeném TA. Pokud Klient se změnami Podmínek nesouhlasí, je povinen zdržet se Využívání Servisu po datu určeném TA jako datum účinnosti změny Podmínek. Pro vyloučení pochybností strany prohlašují, že Klient, který se již v minulosti zaregistroval v rámci Využívání některé ze Servisu přede dnem účinnosti těchto Všeobecných smluvních podmínek a nadále na základě původní registrace užívá Servis, stává se bez dalšího Klientem dle těchto Všeobecných smluvních podmínek a má se za to, že provedl registraci ve smyslu článku III. těchto Podmínek.
IX. RŮZNÉ
9.1 Vztah k Propojeným osobým:
9.1.1 Content Propojených osob. Poskytování Servisu Propojenými osobami s a související práva a povinnosti se řídí těmito Všeobecnými smluvními podmínkami, nestanoví-li smluvní podmínky příslušného serveru jinak.
9.2 Vztah k Jiným osobám:
9.2.1 Content Jiných osob. TA není odpovědný za Content Jiných osob poskytovaný Klientům v rámci Servisu a to zejména za reklamní sdělení Jiných osob zobrazovaná v rámci Servisu. TA zejména neodpovídá za to, že Content Jiných osob nezasahuje do práv jiných osob. Informace a Servis Jiných osob nejsou kontrolovány TA a TA není odpovědný za Content od Jiných osob, ani za Content na stránkách Jiných osob, ani za žádné změny či aktualizace informací a systémů Jiných osob. TA není odpovědný za žádnou formu přenosu přijatého od Jiných osob. Propojení Jiných osob se Servisem TA neznamená, že by TA schvaloval Content těchto služeb, nebo informací.
X. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
10.1 Komunikace. Veškerá komunikace mezi TA a Klientem může být uskutečňována buď písemně (v případě TA doručením na adresu sídla TA a v případě Klienta doručením na adresu uvedenou Klientem při registraci nebo na adresu, kde se Klient zdržuje), e-mailem (v případě TA doručením na e-mailovou adresu office@teleasist.cz nebo na e-mailové adresy uvedené, či sdělované u jednotlivých služeb a v případě Klienta na e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Komunikace ze strany TA ve vztahu k jednomu či více Klientům může být TA uskutečněna rovněž formou zveřejnění určitého sdělení prostřednictvím internetových stránek TA (například v případě oznámení změny těchto Podmínek). Při použití některého ze shora uvedených způsobů komunikace se má za to, že byla zachována písemná forma. Ústní komunikace mezi TA či Klientem se může uskutečňovat prostřednictvím telefonu nebo prostřednictvím obdobných Servisu umožňujících dálkový přenos hlasu (v případě TA zejména prostřednictvích telefonních čísel uvedených u jednotlivých služeb a v případě Klienta prostřednictvím telefonního čísla uvedeného při registraci).
10.2 Rozhodné právo a kolizní normy. Tyto Podmínky jakož i veškeré právní vztahy vznikající či které v budoucnu vzniknou mezi TA na straně jedné a Klientem na straně druhé v souvislosti se Servisem se řídí právním řádem České republiky.
10.3 Řešení sporů. Veškeré spory vzniklé na základě těchto Podmínek nebo v souvislosti s nimi, nebo které vzniknou v souvislosti se Servisem, budou s konečnou platností rozhodnuty v soudním řízení obecnými soudy České republiky.
10.4 Jazyková verze. Tyto Podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Česká verze Podmínek je závazná a případné jazykové verze jsou vyhotoveny pouze pro informaci.
10.5 Zvláštní ujednání. Pokud jakékoliv ustanovení těchto Podmínek je nebo se stane neplatným nebo nevymahatelným jako celek nebo jeho část, je plně oddělitelným od ostatních ustanovení těchto Podmínek a taková neplatnost nebo nevymahatelnost nebude mít žádný vliv na platnost a vymahatelnost jakýchkoliv ostatních ustanovení těchto Podmínek. TA v takovém případě nahradí takové neplatné nebo nevymahatelné ustanovení jiným ustanovením, které bude v nejvyšší možné míře odpovídat smyslu původního ustanovení.
10.6 Účinnost. Toto znění Podmínek nabývá účinnosti dne 1. 11. 2012
Upozornění: Pro výslovný souhlas a více možností využívání služby běžte na registraci nebo pokračujte v čerpání služby prostřednictvím telefonní linky 12900.